søndag 12. april 2015

Såing, tidsklemme, store planer, det blir som det blir.



Ja ja, så kom jeg i gang da, til slutt. Egentlig for seint for noe som jeg har planer om å få sådd, men som jeg ennå ikke har fått i jord. Men i tide for andre, sånn som Blodbeger og tomat, som komme fint opp. Blodbegerne er greie nok, de planter jeg ute der jeg har lyst. Tomatene er det verre med. Jeg vet ennå ikke hvor de skal stå, siden jeg ikke har råd til drivhus. Men den tid den sorg. Kanskje jeg får mange planter å gi bort når den tid kommer. (Hmm, og jeg bør så absolutt få gjort noe med oppalingsstedet.)


Blodbeger.


Solsikker i egne potter, sådd etter anvisningen på pakkene.


Min svært provisoriske plantebelysning. Planen er selvfølgelig å lage et fast, godt tilrettelagt opplegg for lys og oppaling av alle plantene. Men som alle midlertidige løsninger, ser det ut til at denne også blir stående, ihvertfall denne våren. Kanskje neste år...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar