mandag 1. juni 2015

Hagen så langt.



Som jeg har skrevet tidligere, så blir ikke tingene alltid slik en har planlagt og sett for seg. Slik er det blitt for meg denne gangen (også). Tid og økonomi spiller inn, uforutsette (og forsåvidt også forutsette) hendelser er også med.

Men noe er det da blitt. 3 solbær, 2 rødrips, 3 stikkelsbær, 3 roser, 3 rabarbra, 20 bringebær, 2 kaprifoler, 4 klematis, 3 nye steinoppbygde bed med studer. Fullstendig planteliste kommer senere. Utover tidlig sommer blir det forhåpentligvis påfyll av flere stauder. Målet i år var å få alle bærbuskene i jorda, så de kan begynne å gi avling snarest mulig. Og det har jeg klart.

Men alle sommerblomstene som jeg skulle så eksisterer fremdeles kun som frø. Og tomatplantene jeg hadde er døde. Jeg fikk aldri ordnet med et egnet sted ute. Men jeg prøver igjen til neste år.

Bildene her er mest for å ha noe å sammenligne med når plantene forhåpentligvis vokser seg større utover sommeren.









0 kommentarer:

Legg inn en kommentar